Aftellen! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Brenda Tissen - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Brenda Tissen - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Brenda Tissen

Blijf op de hoogte en volg Brenda

25 Maart 2015 | Nederland, Venlo

Hoi hoi,

Zoals de meesten van jullie wel weten ga ik, samen met Désirée, bijna richting Suriname voor onze afstudeeronderzoeken. Aangezien ik het leuk vind om verhaaltjes te typen vond ik het wel een goed plan om jullie met reisverslagen een beetje op de hoogte te houden van ons avontuur!

Het aftellen is nu echt begonnen, alhoewel ik al met aftellen begon toen we in november de tickets geboekt hebben! Volgens mijn aftel appje duurt het nog precies 2 dagen, 16 uur, 5 minuten en 43 seconden tot we gaan!

De mensen die me een beeeetje kennen snappen waarschijnlijk wel dat ik al dagen slecht slaap en met een inpaklijst door het huis ren, want stel je voor dat ik iets vergeet. Ik ben verder totaal geen controlefreak hoor.

Gelukkig gebeuren er ook nog allemaal leuke gezellige dingen voor ik ga, zo heb ik afgelopen vrijdag nog een erg gezellig avondje met mijn vriendinnetjes gehad, ben ik gisteravond met het broertje naar de bios geweest, en vanavond ga ik (verrassend genoeg) nog maar eens een keertje aan de suuushi met m'n vriendinnetjes van school, om vervolgens nog een nachtje bij m'n Bredase roomies te gaan logeren.
Hopelijk krijg ik donderdag te horen dat m'n projectplan een voldoende waard is.

En dan... is het echt bijna zo ver! Zaterdagochtend om 5.45 uur vertrekken we richting Schiphol, en pikken we Désirée onderweg ook nog even op. En dan, als alles volgens schema loopt, gaan we zo rond 11.30 uur de lucht in, spannend!

Liefs Brenda a.k.a. BB

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 25 Maart 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 3389

Voorgaande reizen:

28 Maart 2015 - 05 Juni 2015

Afstudeeronderzoek in Paramaribo, Suriname!

Landen bezocht: