Aftellen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Brenda Tissen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Brenda Tissen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Brenda Tissen

Blijf op de hoogte en volg Brenda

02 Juni 2015 | Suriname, Paramaribo

Hoi hoi,

Huh, alweer een verslag over aftellen?! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik bezig was met aftellen richting het begin van mijn reis naar Suriname, en nu is het alweer bijna voorbij. De tijd is echt voorbij gevlogen, zo bizar..

Maar wat heb ik een top tijd gehad, in een heerlijk land, waar ik te veel leuke mensen heb leren kennen, en ontzettend veel mooie ervaringen mee heb mogen maken. Om even helemaal sentimenteel te doen, ik wist niet dat je verliefd kon worden op een land en de manier waarop je je leventje daar aan het leven bent met mensen om je heen die allemaal ook dat mooie leventje leiden, maar het kan toch echt. Ik laat een stukje van m'n hart achter in SU en ik hoop ooit nog eens terug te komen. Ook hoop ik nu al dat ik nog heel veel stukjes van mijn hart in landen over de hele wereld achter mag gaan laten. Ik ben nog niet thuis maar de zogenoemde 'wanderlust' heeft al toegeslagen ben ik bang.

Ik vind het echt stom dat ik overmorgen alweer richting NL vlieg, om alles wat ik hier achter moet laten, maar toch heb ik ook wel weer zin om mensen te zien thuis, in m'n eigen bedje te slapen, terug te verhuizen naar m'n kamertjes in Breda, en natuurlijk al mijn verhalen en foto's met het thuisfront te delen. Bovendien heb ik ook nog wel veel leuke dingen op de planning staan de komende tijd, dus ik denk niet dat ik me hoef te vervelen.

5 juni zet ik weer voet op Nederlandse bodem, om 14 juni alweer in het vliegtuig te stappen richting Porto naar lieve Simona, 17 juni vliegen we samen weer terug naar Nederland. 20 juni Mystic Garden Festival in Amsterdam met Ems, 28 juni Awakefest in Amsterdam met Marleen, Fleur en Djem. 24-27 juli Thuishaven op reis met Marleen, 28-30 juli met Djem met het vliegtuig richting bestemming onbekend en dan mag ik ook nog eind augustus even mee op vakantie naar Mallorca met papa, mama en Stefan.

2015, lobi.

Afscheid nemen is nooit leuk, maar echt, so so lobi voor SU.

Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 25 Maart 2015
Verslag gelezen: 1009
Totaal aantal bezoekers 3395

Voorgaande reizen:

28 Maart 2015 - 05 Juni 2015

Afstudeeronderzoek in Paramaribo, Suriname!

Landen bezocht: